GDOC-2017-27654

Lengua extranjera para marketing (inglés) - [27654]


Curso: 2017-2018

Universidad de Zaragoza, Zaragoza

Titulación: Graduado en Marketing e Investigación de Mercados

Idioma: Español

Profesor(es): LUCAS BAEYENS, MORATA ; ELENA OLIETE, ALDEA

Resumen: La asignatura, de 5 ECTS, consiste en la presentación, análisis y estudio de contenidos léxico-gramaticales y discursivos de la lengua inglesa que caracterizan la comunicación oral y por escrito en la práctica profesional del área del marketing, dentro de un contexto internacional y que preparan al estudiante, a un nivel intermedio-avanzado, para poder desenvolverse en dicho ámbito en lengua inglesa. Los alumnos que hayan cursado y superado esta asignatura, podrán solicitar en la secretaría de su facultad, la convalidación de los 2 créditos del nivel B1 obligatorios para la obtención del grado. Para más información véase el reglamento para la certificación de niveles de competencia en lenguas modernas: https://academico.unizar.es/estudios-de-grado/certificacion-niveles-de-competencia-en-lenguas-modernas

Abstract: Brief presentation of the course   The English for Marketing course is an optional module of 5 ECTS included in the 4th year programme of the BSc degree course in Marketing and Market Research. It provides students with content and activities leading to achieve an intermediate-advanced level of the lexical, grammatical and communication skills (oral and written) of the English language register of the business environment in the area of marketing, in order to help them communicate effectively in such international context in the future.   Students who successfully complete this module are entitled to apply for the 2 ECTS corresponding to the required B1 level of English (Common European Framework of Reference for Languages) by presenting the corresponding application form at the faculty office. Please, look up the application procedure at:  http://wzar.unizar.es/servicios/primer/2matricula/academica/certi.htm

Creative Commons You must give appropriate credit, provide a link to the license, and indicate if changes were made. You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use. You may not use the material for commercial purposes. If you remix, transform, or build upon the material, you must distribute your contributions under the same license as the original.



Este registro pertenece a las colecciones:
Academic resources > Academic guides > guias-docentes-ciencias-sociales-juridicas > grados-ciencias-sociales-juridicas > grado-marketing-investigacion-mercados
Academic resources > Academic guides > Guías docentes: Curso 2017-2018



Back to search

Guide (english):
Download fulltextPDF
Guía (idioma español):
Download fulltextPDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)